Monday 9 April 2012

Red, red roses.









I like mixing red and green together as it gives a very nice effect. Today I put on green jeans, a black jacket and a rose patterned top. I added a red vintage Chanel bag that often draws attantion.
This season's boots I am wearing today I bought from the sales in River Island which were reduced to half price. I love the equestrian style so they are perfect for me. As the weather has turned back to  Autumn in England I find I am wearing them on many occasions.

20 comments:

  1. Pieknie,a pierścionek prześliczny!Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  2. Ładnie, ładnie :) Lubię takie wiosenne stylizacje przełamane czymś cięższym, rockowym. Buty są niesamowite, te łańcuchy nadają charakter.

    ReplyDelete
  3. podoba mi się ten detal na butach:))

    ReplyDelete
  4. świetna stylizacja. szczególnie podoba mi się torebka! uwielbiam takie.

    http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ciekawe połączenie, spodnie mają fajny kolor :)

    ReplyDelete
  6. Najbardziej z całej stylizacji podobają mi się buty ;)

    ReplyDelete
  7. super buty! słodka ta truskaweczka ; )

    ReplyDelete
  8. świetna bluzka ;) mam podobną i ją uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  9. świetny zestaw, bardzo fajnie to wszystko razem wygląda. zazdroszczę chanelki <3

    ReplyDelete
  10. Swietnie wyglądasz;)
    Piękna bluzka:)
    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you look adorable in that blouse, is so cute

      Delete
  11. such a cute top! :D
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetna bluzka i cudne buty!!!

    Pierścionek robi wrażenie :D

    Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  13. genialny pierścionek :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ale ślicznie!!! a buty po prostu mnie rzuciły na kolana!

    ReplyDelete
  15. Cuuuudowna jest ta bluzka !!! Pięknie zestawiłaś ją ze spodniami :)
    Ślicznie tak wiosennie ;))

    ReplyDelete
  16. trafiłam na fajne rozdanie, jak masz ochote na butki to zajrzyj :)
    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html
    buziaczki ;*

    ReplyDelete